کاپيتان اسبق پرسپوليس ضمن نامناسب دانستن مصاحبه هاي بعضي از بازيکنان اين تيم عليه ايمون زايد اعلام کرد که اين مهاجم حرفه اي بودن خود را با گلزني در ديدار مقابل الشباب به اثبات رساند.

محمد پنجعلي در گفت و گو با ايرنا، افزود: بازي پرسپوليس و الشباب امارات بسيار زيبا بود و تيم کشورمان موفق شد عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش بگذارد.

وي ادامه داد: پرسپوليس در اين ديدار برخلاف بازي هاي ليگ بسيار زيبا و عاقلانه بازي کرد و نشان داد تحول بزرگي در تيم رخ داده است.

کاپيتان اسبق پرسپوليس گفت: الشباب براي برد پا به اين ميدان گذاشته بود اما پرسپوليس با بازي عاقلانه خود آرزو هاي حريفش را از بين برد.

وي در خصوص عملکرد ايمون زايد تصريح کرد: اين بازيکن در طول حضورش در پرسپوليس گل هاي بسيار زيبا و سختي را به ثمر رساند و نشان مي دهد کاملا حرفه اي است.

وي با اشاره به صحبت هاي ساير مهاجمان اين تيم عليه ايمون زايد، اظهار داشت: اين برخورد ها اصلا زيبا نيست و نبايد مهاجمان ديگر تيم در مورد او اين چنين اظهار نظر کنند و اين از تفکرات حرفه اي کاملا به دور است.

پنجعلي ابراز اميدواري کرد با نتيجه اي که در ديدار الهلال عربستان و الغرافه قطر بدست مي آيد پرسپوليس به عنوان تيم نخست از گروه خود صعود کند.

کاپيتان اسبق پرسپوليس در خصوص عملکرد بهتر اين تيم در بازي هاي خارج از خانه، خاطرنشان کرد: اين يک امتياز منفي براي پرسپوليس است و بايد در خصوص اين مساله کار کارشناسي انجام دهيم.

وي ادامه داد: فکر مي کنم اصلي ترين دليل اين مساله استرس بالاي بازيکنان تيم در مقابل هوادارانشان است که اين مساله نيز به آساني قابل حل مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا